La Biblioteca a les aules, una iniciativa per cercar millor!

Ja és el segon any d’aquesta iniciativa!!

I enguany arribem a més estudis!!

Gràcies a la col·laboració entre la Biblioteca i les Facultats, a través d’assignatures concretes i els seus professors, els alumnes de diferents cursos reben una formació sobre com cercar informació que respongui a les seves necessitats acadèmiques.

Sota el títol “Com cercar informació a la Biblioteca” es treballa el procés de cerca a través del catàleg, dels diferents recursos electrònics disponibles, i altres ajudes de la la web de la biblioteca.

El contingut de les sessions i el nivell d’aprofundiment depèn del curs i de les necessitats concretes: des de 1r grau fins a l’eleboració del TFG o TFM, tot és possible!

Volem respondre a la pregunta, saben els estudiants universitaris cercar informació?

Startup Stock Photos