Fons Institut Balear de la Dona

Hem finalitzat les tasques de catalogació i registre del Fons de l’Institut Balear de la Dona (IBD), que es pot consultar a la Biblioteca Son Lledó. Es tracta d’una col·lecció especialitzada en temes de gènere i igualtat, integrada per, aproximadament, 2.600 títols.

La major part del fons està constituït per publicacions d’altres instituts de la dona repartits per l’Estat espanyol, així com memòries i informes de les administracions públiques de les Illes Balears i d’altres territoris relacionats amb qüestions de gènere, obres fonamentals d’autores feministes rellevants i nombrosos treballs d’història, art, filosofia, literatura, etc.

Amb motiu de la celebració del 8 de març, Dia Internacional de la Dona, es pot visitar a la Biblioteca Son Lledó una petita selecció de llibres representatius d’aquests fons, que romandran en exposició durant el mes de març.