Busquets, Marta; Costa, Anna; Jiménez, Leia; Carrera-Sabaté, Josefina (2019) Sons que van i venen. Experiències per millorar la pronunciació del català entre iguals. A Pons-Moll, C.; Carrera-Sabaté, J; Bach-Marquès, J.; Jiménez, L. (coord.) (2019). Eines per a l’aprenentatge del català com a L2 i LE. Graó, pp. 37-50.
Carrera-Sabaté, Josefina; Valls, Esteve; Royo Casals, Laia; Lloret, M. Rosa (2016). Millorar la pronúncia del català en graus de Mestre i de Comunicació: una acció d’innovació docent mitjançant el web Guies de pronunciació del català. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), núm. 3, https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/963
Moreno Villanueva, José Antonio (2014). La comunicació oral en el context universitari: Reflexions arran d’una acció formativa orientada al desenvolupament de la comunicació oral de l’alumnat universitari”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), núm. 2, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/370955
Pujol, Xevi (2022). Els sons del català: un recurs web per a l’aprenentatge i la recerca en l’àmbit de la fonètica i la fonologia catalanes. TEISEL. Tecnologías para la investigación en segundas lenguas, ISSN-e 2696-676X, 1 (Volum inaugural), https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=8414634