
La Unitat d’Atenció Psicològica Infantil està centrada específicament en l’avaluació i el diagnòstic de nens, joves i adults amb sospita del Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat (TDAH). Tot i així, com el seu nom indica, de manera general es dedica a l’assessorament (incloent-hi aspectes de formació, d’avaluació i de tractament) de qualsevol trastorn del comportament i de l’aprenentatge de l’àmbit infantil.
Carta de Serveis:
- Protocol d’avaluació i diagnòstic per sospita de Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat (TDAH): Infants, Adolescents i Adults.
- Protocol d’avaluació i diagnòstic per sospita de trastorns de l’aprenentatge (lectoescriptura i càlcul).
- Protocol d’avaluació i diagnòstic de trastorns de l’àmbit emocional i comportamental en la infància i l’adolescència.
- Protocol d’avaluació de capacitats i habilitats cognitives i de funcionament executiu d’infants i adolescents.
- Protocol d’intervenció i formació de pares i educadors en el maneig de conductes problema en infants.
- Protocol d’intervenció en trastorns i símptomes emocionals en infants.
- Assessorament i formació de pares, educadors i professionals en trastorns del comportament i emocionals infantojuvenils.
(+ INFO)
La Unidad de Atención Psicológica Infantil está centrada específicamente en la evaluación y diagnóstico de niños, jóvenes y adultos con sospecha de Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividad (TDAH). Sin embargo, como su nombre indica, de modo general se dedica al asesoramiento (incluyendo aspectos de formación, evaluación y tratamiento) de cualquier trastorno del comportamiento y del aprendizaje del ámbito infantil.
Carta de Servicios:
- Protocolo de evaluación y diagnóstico por sospecha de Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividad (TDAH): Niños, Adolescentes y Adultos.
- Protocolo de evaluación y diagnóstico por sospecha de trastornos del aprendizaje (lectoescritura y cálculo).
- Protocolo de evaluación y diagnóstico de trastornos del ámbito emocional y comportamental en la infancia y la adolescencia.
- Protocolo de evaluación de capacidades y habilidades cognitivas y de funcionamiento ejecutivo de niños y adolescentes.
- Protocolo de intervención y formación de padres y educadores en el manejo de conductas problema en niños.
- Protocolo de intervención en trastornos y síntomas emocionales en niños.
- Asesoramiento y formación de padres, educadores y profesionales en trastornos del comportamiento y emocionales infanto-juveniles.
(+ INFO)