La mort a l’edat mitjana

12, 19 i 26 de novembre de 2020 La Càtedra Ramon Llull organitza el cicle de conferències en línia “La mort a l’Edat Mitjana“. Aquest cicle pretén oferir una visió interdisciplinària del concepte de la mort en l’època medieval. S’organitza a través de tres conferències: -12 de novembre: “Actituds i rituals davant la mort a … Continua llegint «La mort a l’edat mitjana»

Seminaris virtuals del GRESIB

Desembre de 2020-juny de 2021. Seminaris virtuals del GRESIB 2020-2021. En els Seminaris virtuals del GRESIB, s’hi presentaran treballs de l’àmbit de la sociolingüística, la variació, el canvi lingüístic, l’adquisició de llengües, la pragmàtica i l’anàlisi del discurs. MÉS INFORMACIÓ
Posted on

8 i 19 d’octubre de 2020 Aquests tallers es plantegen amb un doble objectiu. En primer lloc, aportar als educadors —mestres i professors d’institut professionals o en formació— una eina creativa per treballar a l’aula els discursos contra el racisme, la xenofòbia i el sexisme. En segon lloc, la connexió de les habilitats en llengua … Continua llegint «Tallers de rap contra la discriminació: formació per a educadors, impartits per Pau Llonch»

Seminari i Taller PoAfEd

10 de desembre de 2020 Seminari i Taller PoAfEd L’autoregulació emocional dins l’aula de secundària: la poesia per entendre’s a un mateix A càrrec d’Inès Ferrer i Nadal Inscripcions: l.torres@uib.cat (indicau nom i cognoms, dni i, si escau, centre de treball; matrícula gratuïta) Informació: margalida.pons@uib.cat El propòsit d’aquesta sessió és doble. En la primera part, Inès Ferrer (professora d’educació secundària i … Continua llegint «Seminari i Taller PoAfEd»
Posted on

Representar els afectes des de l’escriptura: espai, violència i dolor

24 de setembre de 2020 Seminari de recerques en curs d’investigadores en formació. Amb la participació de Catalina Amengual, Caterina Cardona, Maria Inès Garcia, Aina Gomis, Elisenda Marcer, Catalina Mir, Irene Mira-Navarro, Margalida Pons i Montserrat Roser. El propòsit d’aquest seminari és compartir recerques. S’hi presentaran breument quatre treballs d’investigadores en formació vinculades a la Universitat de les … Continua llegint «Representar els afectes des de l’escriptura: espai, violència i dolor»

FAM TEXTUAL: una novel·la de Rosa Calafat

4 de març de 2020 Presentació i debat sobre la novel·la I la mort tindrà el seu domini, de Rosa Calafat (Pollença: El Gall, 2019). Edifici Ramon Llull, aula 23. Universitat de les Illes Balears.