Què vol fer?
Proposar una activitat d’autoavaluació als alumnes perquè repassin els continguts del temari.
Quina eina és la més adequada?
Qüestionari
Com s’ha de configurar?
Una vegada que les preguntes s’han creat en el banc de preguntes, hem de configurar el qüestionari. Podem ajustar els paràmetres segons els criteris que desitgem, però si volem fer un qüestionari d’autoavaluació hem de tenir en compte que a Qualificació, concretament a «Intents permesos» hauríem de marcar «il·limitat», i a les opcions de revisió, com a mínim, l’alumne hauria de veure els punts que ha obtingut i si és correcta la resposta que ha indicat, per tal de saber si millora la seva puntuació i també per conèixer els errors que ha comès.
Per a més informació consultau
Manual configuració qüestionari
Dificultat: Mitjana
Les entrades d’aquest blog es publiquen sota una Llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0).