Pinya Medina, C., Oliver-Trobat, M., De la Iglesia-Mayol, B.; Ferrer-Ribot, M.; Rosselló-Ramon, M. (2023). Acompañar las prácticas de manera constructiva. XVII Symposium Internacional sobre el Prácticum y las prácticas externas. Asociación para el Desarrollo del Prácticum y de las Prácticas Externas: Red de Prácticum REPPE.

Sureda Negre, J., Comas Forgas, R., Oliver Trobat, M., Salvà Mut, F., Morey López, M., Mut Amengual, B., Calvo Sastre, A., Mayrata Pou, P., Álvarez García, O., Ordinas Garau, A., Ruiz Aguilera, D., Salazar Noguera, J., Bennàsar Roig, A., Binimelis Sebastián, J., Frau Munar, J. (2017). La millora de la formació inicial dels mestres (segons el professorat del grau d’educació primària de la UIB i els mestres coordinadors de les pràctiques). Dossier d’Actualitat, 4. Dept. de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l’Educació. Universitat de les Illes Balears.

@L'autoria de totes les il·lustracions d'aquesta pàgina web són de Carolina Adán Caro (Art is Life).