TFM dirigits o presentats per membres del grup

  • Deïna Lillo Aguirre, «Deconstructing the ‘Beauty Myth’ in the EAL Classroom». Màster Universitari en Formació del Professorat. Universitat de les Illes Balears (2024). Tutors: Fruela Fernández i Miquel Pomar.

  • Maria Magdalena Coll Munar, «The Integration and Development of Socioemotional Competences in the EFL Classroom», Màster Universitari en Formació del Professorat. Universitat de les Illes Balears (2024). Tutor: Miquel Pomar.

  • Nieves Enseñat Santos, «Exploring Language and Literature: Promoting Reading in the EFL Classroom through Young Adult Novels». Màster Universitari en Formació del Professorat. Universitat de les Illes Balears (2024). Tutor: Miquel Pomar.

  • Esteban Aragón Cañadillas, «Superhero Comic Books in Secondary and Baccaulaureate EFL Lessons: With Great Power Comes Great Pop Culture, Diversity and Critical Thinking». Màster Universitari en Formació del Professorat. Universitat de les Illes Balears (2024). Tutor: Miquel Pomar.

     

  • Aina Rosa González, «La socialització de la literatura infantil entre docents: una proposta i pràctica de creació d’una xarxa de formació». Màster en Competència Lingüística i Literària. Universitat de les Illes Balears (2024). Tutora: Margalida Pons.

     

  • Núria Ripoll Canyelles, «Maternitat i relacions personals en la trilogia Permagel, Boulder i Mamut d’Eva Baltasar». Màster en Competència Lingüística i Literària. Universitat de les Illes Balears (2024). Tutora: Margalida Pons.

     

  • Rafael De Freitas Nanes, «A poiesis da natureza no Romantismo alemán». Master Universitario en Filosofía: Coñecemento e Cidadanía. Universidade de Santiago de Compostela (2024). Tutora: Dolors Perarnau Vidal.

     

  • Sara Gándara González, «A categoría do Instante no pensamento de Kierkegaard»,  Master Universitario en Filosofía: Coñecemento e Cidadanía. Universidade de Santiago de Compostela (2024). Tutora: Dolors Perarnau Vidal.

     

  • Neus Blanch, «La destrucció del territori en Camí de sirga de Jesús Moncada: la interiorització del dol mediambiental». Màster en Competència Lingüística i Literària. Universitat de les Illes Balears (2023). Tutora: Margalida Pons.

     

  • Mireia Pocoví Conde, «No autorizable en absoluto: el cas de L’adolescent de sal de Biel Mesquida contra la censura franquista». Màster en Competència Lingüística i Literària: Investigació i Ensenyament. Universitat de les Illes Balears (2022). Tutora: Margalida Pons.

     

  • Jorge Luis Peralta, «¡Ay voz secreta del amor oscuro!: Propuestas didácticas lorquianas en torno a la diversidad afectivo-sexual y de género». Màster Universitari en Formació del Professorat. Universitat de les Illes Balears (2021). Tutor: Jesús Revelles.

  • Aina Gomis Sintes, «La discapacitat en la literatura catalana, un estudi de cas: “El teu nom és Olga”, de Josep Maria Espinàs, i “Quiet”, de Màrius Serra». Màster en Competència Lingüística i Literària: Investigació i Ensenyament. Universitat de les Illes Balears (2021). Tutora: Mercè Picornell.
  • Oscar Merino Marchante, «Canon, libro de texto y feminismo: materiales
    didácticos por y para la igualdad de género». Màster Universitari en Formació del Professorat. Universitat de les Illes Balears (2021). Tutor: Jesús Revelles.
  • Assumpta Serra Moranta, «L’educació teatral: recurs per treballar de manera
    interdisciplinària a l’aula». Màster Universitari en Formació del Professorat. Universitat de les Illes Balears (2021). Tutor: Jesús Revelles.
  • María Inés Garcia Juan, «Les veus femenines de la literatura de segle XXI dins
    les aules de secundària: una reivindicació ». Màster Universitari en Formació del Professorat. Universitat de les Illes Balears (2021). Tutor: Jesús Revelles.
  • Albert Rotger Fernández, «Maties Tugores, un pont entre cultures». Màster de Llengua i Literatura Catalanes: Coneixement i Anàlisi Crítica del Patrimoni Immaterial. Universitat de les Illes Balears (2021). Tutora: Margalida Pons.
  • Sofia Fernández González, A danza como escritura. Afinidades artísticas nas poéticas contemporáneas. Máster Universitario en Filosofía: Coñecemento e Cidadanía, Universidade de Santiago de Compostela (2021). Tutora: Dolors Perarnau Vidal.
  • Gabriel Calabig, «Los usos del camino y la construcción de la identidad espiritual en On the Road de Jack Kerouac y Siddhartha de Herman Hesse» (provisional). Màster d’Humanitats: Art, Literatura i cultura contemporànies. Universitat Oberta de Catalunya (2021). Tutora: Marta Puxan-Oliva.
  • Maria Palmer Clar, «Els ulls plens de virons. Mosques dins la boca: Una dissecció de la violència en Antònia Vicens». Màster en Construcció i Representació de les Identitats Culturals, Universitat de Barcelona (2020). Tutors: Francesco Ardolino i  Margalida Pons.
  • Juan de la Puente, «Las antígonas de Aramburu en Patria y La Gran Marivián». Postgrau en Humanitats: Art, Literatura i cultura. Universitat Oberta de Catalunya (2020). Tutora: Marta Puxan-Oliva.
  • Joan Truyols, «L’espai a La Vida Perdurable, de Gabriel Galmés». Postgrau en Humanitats: Art, Literatura i cultura. Universitat Oberta de Catalunya (2020). Tutora: Marta Puxan-Oliva.
  • Mònica Llaví, «La novel·la de veus, gènere i memòria a La guerra no té cara de dona». Postgrau en Humanitats: Art, Literatura i cultura. Universitat Oberta de Catalunya (2020). Tutora: Marta Puxan-Oliva.
  • Laura Coll Rigo, «Rere la persiana del discurs: la crítica subjacent a les antologies poètiques contemporànies». Màster de Llengua i Literatura Catalanes: Coneixement i Anàlisi Crítica del Patrimoni Immaterial. Universitat de les Illes Balears (2019). Tutora: Margalida Pons.
  • Ying Xu, «La traducción al español de la poesía de Li Qingzhao. Análisis comparativo entre versiones de Octavio Paz, P. González España y Chen Guojian» (2019). Tutora: Caterina Calafat.
  • Laura Giordani González, «Decir la pampa, decir el río: espacio y escritura poética en Juan L. Ortiz y Juan Carlos Bustriazo». Màster d’Humanitats: Art, Literatura i cultura contemporànies. Universitat Oberta de Catalunya (2019). Tutora: Marta Puxan-Oliva.
  • Ainhoa Betancor, «Estudio sobre las identidades culturales: análisis de la figura de la criada afroamericana en Criadas y Señoras». Màster d’Humanitats: Art, Literatura i cultura contemporànies. Universitat Oberta de Catalunya (2019). Tutora: Marta Puxan-Oliva.
  • Cecilia González Godino, «La restricción sociocultural: Implicaciones y representaciones en Historias de Cronopios y de famas de Julio Cortázar» [The sociocultural restriction: implications and representations in Historias de Cronopios y de famas by Julio Cortázar]. Màster d’Humanitats: Art, Literatura i cultura contemporànies. Universitat Oberta de Catalunya (2018). Tutora: Marta Puxan-Oliva.
  • Agnès Agustina Cerdà Amengual, «Els textos de Gabriel Alomar a l’Esquella de la Torratxa. Proposta d’edició». Màster de Llengua i Literatura Catalanes: Coneixement i Anàlisi Crítica del Patrimoni Immaterial. Universitat de les Illes Balears (2018). Tutor: Pere Rosselló Bover.
     
  • Maria Gaià Maimó, «La recepció de l’obra de Miquel Bauçà». Màster de Llengua i Literatura Catalanes: Coneixement i Anàlisi Crítica del Patrimoni Immaterial. Universitat de les Illes Balears (2017). Tutora: Margalida Pons.
  • Anna Igualde, «La performance poètica i la pervivència d’Ovidi Montllor». Màster en Llengua i Literatura Catalanes: Oralitat i Escriptura. Universitat de les Illes Balears (2017). Tutora: Mercè Picornell.
  • Gabriel Dols Gallardo, «Exploring a universalist, non-imperialist approach to the translation of post-colonial texts: the case study of Ken Saro-Wiwa’s “Sozaboy”» (2016). Tutora: Caterina Calafat.
  • José Juan Pacheco Ramos, «Ensayo comparativo interartístico entre la Traviata y Madame Bovary». Universitat de les Illes Balears (2015). Tutora: Caterina Calafat.
  • Isabel Vidal Munar, «Bernat Vidal i Tomàs i el quinzenal Santanyí». Màster Universitari de Llengua i Literatura Catalanes: oralitat i escriptura. Universitat de les Illes Balears (2015). Tutor: Pere Rosselló Bover.
  • Joan Maians Alzina, «Aproximació al pensament de Gabriel Alomar». Màster De l’Oral a l’Escrit: la Llengua i la Literatura Catalanes des de la Perspectiva de l’Oralitat. Universitat de les Illes Balears (2013). Tutor: Pere Rosselló Bover.
  • Llorenç Romera. «De la musique avant toute chose: un recorregut re-creatiu d’Arthur Rimbaud a Patti Smith» (2012). Tutora: Caterina Calafat.
  • Montserrat Nadal Fullana, «Els escriptors manacorins i la guerra civil». Màster De l’Oral a l’Escrit: la Llengua i la Literatura Catalanes des de la Perspectiva de l’Oralitat. Universitat de les Illes Balears (2011). Tutora: Margalida Pons.
  • Hermínia Planisi, «Imatge, text i paraula: interdisciplinarietat en els llibres il·lustrats». Màster en Llengua i Literatura Catalanes: Oralitat i Escriptura. Universitat de les Illes Balears (2011). Tutora: Mercè Picornell.
  • Catalina Borràs Llinàs, «La intertextualitat en la narrativa catalana dels setanta». Treball de recerca de doctorat. Universitat de les Illes Balears (2010). Tutora: Margalida Pons.
  • Neus Bibiloni Vich, «Narrativa i turisme: Antònia Vicens, Guillem Frontera, Maria Antònia Oliver i Gabriel Tomàs». Màster De l’Oral a l’Escrit: la Llengua i la Literatura Catalanes des de la Perspectiva de l’Oralitat. Universitat de les Illes Balears (2010). Tutor: Pere Rosselló Bover.
  • Maria Muntaner González, «La pràctica interartística en l’obra de Josep Albertí». Treball de recerca de doctorat. Universitat Autònoma de Barcelona (2008). Tutora: Margalida Pons.
  • Gabriel Julià, «Paraula sobre paraula. Els cants jubilosos de Miquel Bauçà». Treball de recerca de doctorat. Universitat de les Illes Balears (2008). Tutora: Margalida Pons.