Consultar un supòsit pràctic quan es fa un qüestionari

studying-for-a-test-1-1306205-639x425

Extreta de Freeimages: http://goo.gl/UjKRSx

Què vol fer?

Es vol fer un examen tipus test sobre un supòsit pràctic, i interessa que els alumnes el coneguin al mateix temps que s’obri el qüestionari, però a la vegada vol que els alumnes puguin consultar-lo durant tot el temps de l’examen.

Quina eina és la més adequada?

Qüestionari

Com s’ha de configurar?

A l’apartat Descripció de l’eina de qüestionari, es poden indicar per escrit les instruccions de la prova, i alhora presentar el supòsit en format PDF o similar, fent un enllaç a un fitxer amb el supòsit, perquè s’obri en una finestra nova.

Recomanacions:

Explicar als alumnes que el podran consultar sempre, però que no l’han de tancar, perquè, si ho fan, no el podran recuperar.

Per a més informació:

Dificultat:  Fàcil

Licencia Creative Commons
Les entrades d’aquest blog es publiquen sota una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional.