Corregir treballs d’Aula digital fora de línia

Què vol fer?

Vol corregir els treballs lliurats a l’Aula digital des de l’ordinador, sense necessitat d’estar connectat a l’assignatura.

Quina eina és la més adequada?

Tasca > Acció de qualificar > Descarrega totes les trameses

Com s’ha de configurar?

Una vegada que els alumnes han lliurat els treballs, s’ha d’accedir a Visualitza/Qualifica totes les trameses i triar l’opció Descarrega totes les trameses del menú desplegable Acció de qualificar. Tot seguit, es descarrega a l’ordinador un fitxer Zip, que crea, en descomprimir-lo, una carpeta per a cada alumne amb el document corresponent.

Si no voleu que es descarreguin els treballs dins de les carpetes, podeu canviar el mode de descàrrega des de l’opció situada al final de la pantalla: Opcions > Descarrega les trameses en carpetes.

Per a més informació, consultau

Manual de Lliurament de treballs: tasques

Dificultat:

Baixa

Licencia Creative Commons
Les entrades d’aquest blog es publiquen sota una Llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0).