Glossari col·laboratiu

diccionari

https://www.flickr.com/photos/crdot/5510506796

Què vol fer?

Una assignatura genera molts conceptes específics que convé que tots els alumnes tinguin clars en el seu procés d’aprenentatge. També, resulta necessari que els termes que es treballen es puguin ampliar així com avança la matèria a les sessions de classe.
Seria interessant que els alumnes, amb la tutorització del professor, recollissin i ampliassin els conceptes, de manera que poguessin crear una espècie de diccionari o d’enciclopèdia col·laborativa de l’assignatura.


Quina eina és la més adequada?

Glossari


Com s’ha de configurar?

Per crear un glossari amb una dinàmica similar a la proposada, convé que a l’hora de configurar l’eina, concretament a l’apartat Paràmetres generals, a la secció d’Entrades permetem que es facin comentaris i que es pugui editar sempre; i a la secció d’Aparença indiquem que el format de visualització sigui Simple, tipus diccionari.


Recomanacions

Tot i que no és necessari, establir un calendari de participació en el glossari ajudarà a garantir el desenvolupament de l’activitat i el repartiment equitatiu dels conceptes i de les definicions.


Per a més informació consultau

Manual de l’eina glossari


Dificultat:

Mitjana


 

Licencia Creative Commons
Les entrades d’aquest blog es publiquen sota una Llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *